Zmena životného štýlu a nový ideál krásy v tridsiatych rokoch boli veľkou výzvou aj pre módnu fotografiu, ktorá v tretej dekáde 20. storočia zažívala v módnych časopisoch svoj veľký boom. Módne fotografie s modelkami v prírode, na cestách po rôznych kútoch sveta, pri mori v plavkách ale aj na prvých mrakodrapoch New Yorku fascinovali a fascinujú dodnes, pretože položili základ modernej módnej fotografii. V tridsiatych rokoch prišla na svet už aj farebná fotografia a objavili sa aj nové mená fotografov.
George Hoyningen-Huene, po otcovi ruský aristokrat a Američan po matke, sa po vypuknutí revolúcie v Rusku v roku 1917 odsťahoval s rodičmi do Londýna. V roku 1925 už šéfoval fotografickému oddeleniu vo francúzskej edícii časopisu Vogue. Po čase odišiel do New Yorku, kde pracoval najmä pre Harpers Bazaar. Jeho práce boli ovplyvnené surrealizmom a architektonickými symbolmi gréckeho klasicizmu. K jeho najslávnejším módnym fotografiám patrí fotografia sediaceho muža a ženy v plavkách, ktorá je plná elegancie a klasicizmu. Scéna pôsobí ako lokácia niekde pri mori, pričom vznikla v ateliéri.
Prvou ženou módnou fotografkou bola Louise Dahl-Wolfová. Pracovala pre magazín Harpers Bazaar, kde spolupracovala so známou módnou redaktorkou Dianou Vreelandovou. Veľmi rada cestovala po svete a fotila módu v rôznych kútoch sveta od Južnej Ameriky až po Afriku. Jej fotografie dostali po čase označenie ako prírodné módne fotografie. V roku 1937 začala pracovať s farebnou fotografiou. Jej fotografie majú uvoľnenú atmosféru a jej modelky boli vždy vysoké a štíhle. Charakteristické pre ňu bolo striktné rozdelenie fotografie na horizontálne a vertikálne tretiny.
Veľmi výrazne do módnej fotografie v tom čase zasiahol aj maďarsko-americký fotograf Martin Munkácsi, ktorý začínal svoju kariéru ako športový fotoreportér v Budapešti. V rokoch 1927-1934 pracoval v Berlíne pre ilustrovaný Berliner Zeitung Illustrirte a práve tam sa mu podarilo zachytiť v rámci fotografie moderný a dynamický životný štýl mladých ľudí, ktorí vyznávali šport. Jeho fotografia „Fun during coffee break“ z roku 1932 bola prelomovou.
Po svojej emigrácii do Ameriky presvedčil aj Carmel Snowovú, šéfredaktorku Harpers Bazaaru svojimi fotografiami z pláží na Long Islande a tak sa začala jeho druhá fotografická éra, ktorá je veľmi úzko spätá s módnou fotografiou. Do módnej fotografie vniesol tak prirodzenosť ako aj odkazy na avantgardu z dvadsiatych rokov.
V tridsiatych rokoch vytvoril obraz moderného amerického dievčaťa, ktoré športuje, je impulzívne a neformálne a môže kedykoľvek vybehnúť z obrázku do bežného života. Jeho fotografie boli nositeľmi atmosféry a tým formovali moderný životný štýl a navyše boli inšpiráciou pre mnohých ďalších fotografov.